Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen:

Als ik na 11.30 bestel, wanneer word mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen voor 11.30 worden nog de volgende dag bezorgd mits deze op voorraad zijn en bestellingen na 11.30 worden de volgende dag verpakt en verzonden .

Als ik in het weekend bestel heb ik mijn bestelling dan op maandag?

Alle bestellingen die vrijdag na 11.30 worden geplaatst worden maandag verwerkt en dan dinsdag bezorgd.

Ik betaal per bankoverschrijving, wanneer word mijn bestelling bezorgd?

Bij een bankoverschrijving geldt dat de betaling voor 11.30 binnen moet zijn om de volgende werkdag te kunnen bezorgen. Wij hebben de ING als bank, als van een andere bank het geld wordt bijgeschreven is dat niet altijd direct zichtbaar.

Ik wil per bankoverschrijving toch zeker weten dat mijn bestelling de volgende dag word bezorgd.

Wij raden dan altijd aan een printscreen van de betaling te maken en deze voor 11.30 te mailen aan info@verhuisdozengoedkoop.nl met uw bestelnummer, dan kunnen wij dit nog verwerken voor de bezorging van de volgende dag.

Hoeveel verhuisdozen heb ik nodig?

Wij hanteren een aantal van tussen de  15 verhuisdozen per ruimte. Bijvoorbeeld een 3 kamerwoning bestaande uit 2 slaapkamers, 1 woonkamer, 1 keuken,1 zolder zijn 5 ruimtes en heb je rond de 75 verhuisdozen nodig.

Hoe kan ik betalen?

In de webshop hebben wij een aantal betaalmogelijkheden. Ideal, Creditcard, Paypal, Pinbetaling en via een Bankoverschrijving.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat kan, u ontvangt een bericht van ons zodra uw bestelling gereed is voor afhalen. U kunt uw bestelling dan afhalen bij onze vestiging in Waddinxveen. Nicolaaserf 16, 2743 HB.

Kan ik een keuze maken uit een bezorgdag?

Ja, in het bestelformulier kunt u de keuze maken om uw pakket te laten bezorgen van maandag tot en met zaterdag. U vinkt de desbetreffende bezorgdag aan en wij bezorgen op die dag uw bestelling, mits deze de dag ervoor voor 11.30 is besteld en betaald.

Ik ben niet thuis hoe kan ik mijn bestelling in ontvangst nemen?

Na uw bestelling krijgt u van Transportgroep Schout Velthuijs een track en trace link. Zo kunt u makkelijk uw pakket volgen. U krijgt altijd van de de Bezorgdienst op de dag van de bestelling een mail waarin het tijdstip van bezorging wordt aangegeven. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, probeert de bezorgdienst het pakket bij de buren af te geven en als u een briefje ophangt dat het bij een specifieke buur mag worden afgegeven, wordt het verhuispakket daar bezorgd. De bezorgdienst zal anders nogmaals het pakket aanbieden. Bent u weer niet thuis dan zal de bestelling worden afgegeven bij een pick up point in uw buurt.

Ik heb al besteld en betaald, maar ben nog iets vergeten bij de bestelling.

Geen probleem, maak een nieuwe bestelling aan, kies voor verzendmethode zelf ophalen dan worden er geen verzendkosten berekend en vul in het vak met opmerkingen dat deze bestelling in combinatie is met een eerdere bestelling en voeg het bestelnummer toe. Dan zorgen wij dat dit extra bij het pakket wordt meegezonden.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling.

U heeft altijd het recht van herroeping van uw bestelling om welke reden dan ook en kunt u uw bestelling binnen 14 dagen altijd retour zenden. Als uw bestelling in ongebruikte staat retour zijn, zullen we uw aankoop bedrag en de verzendkosten van de bestelling direct weer aan u retourneren.

Zijn alle materialen nieuw?

Alle verhuisdozen en verhuismaterialen zijn spiksplinternieuw. Mocht een partijdoos zo goed als nieuw zijn, dan staat dit in de omschrijving vermeld.

Hebben all verhuisdozen handvatten?

Al onze verhuisdozen hebben handvatten uitgezonderd de partijdozen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Voor Nederland zijn de bezorgkosten €8,50 en voor Belgie €9,50 ongeacht de aantallen.

Ik zoek persoonlijk advies over mijn verhuizing.

Onze klantenservice staat u met raad en daad bij en kunt u bellen op 079-8795018 voor vragen en opmerkingen.